Verslag 2 - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Tom Huisman

Blijf op de hoogte en volg Tom en Marian

22 Mei 2016 | Nederland, Rosmalen

Zaterdag vertrokken uit Rosmalen, bij Vught weer terug, toch weer iets vergeten. Enfin op weg naar de Belgische kust. Onderweg met Ria en Henny contact gezocht. Volgens de Tom Tom/ Garmin zouden we rond 15.00 uur aankomen in de Panne. Staanplaats in de duinen wel lekker buiten gezeten tot 8 uur..

Zondag de hele nacht geregend, op weg naar Le Treport. Onderweg hoorde Ria van haar zus dat er gestaakt werd bij de pompstations, nou dat bleek ook wel.
Niks te krijgen, en onze nieuwe navigaties lieten het wel afweten.
Maar dat lag natuurlijk ook aan Ria en Marian, moeten nog veel oefenen. Rond 16.00 uur op de camping, en natuurlijk boerenbridge, morgen zien we wel weer verder.

• 22 Mei 2016 - 22:30

Toos:

Had nou verzameld in oostenrijk. Heerlijk weer hier. Benzine zat. Zitten nog buiten, tis 10 uur savonds.
    goeie reis verder. Liefs

• 22 Mei 2016 - 22:32

Edward & Muike:

Hoi Tom en Marianne. Het is voor ons nog niet duidelijk waar jullie precies naar toe gaan, maar in ieder geval een goede reis en veel plezier met elkaar. Wij blijven het volgen

groeten

Edward

• 23 Mei 2016 - 10:02

Iet (zus Ria):

G m leuk jullie weer tehoren valt wel op dat de vrouwen gelijk weer de schuld krijgen.
    Veel plezier en dikke kus voor mijn zus

• 24 Mei 2016 - 22:09

Mari En Greet:

Hallo vakantiegangers,fijn dat wij jullie weer kunnen volgen.
    Je moet wel ver weg gaan voor mooi weer hè ? Maar een beetje oefenen met de
    TomTom dan komt alles goed. Heel veel plezier. Groetjes Mari en Greet.