Verslag3 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu Verslag3 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu

Verslag3

Door: Tom Huisman

Blijf op de hoogte en volg Tom en Marian

26 Mei 2016 | Frankrijk, Amboise

Slecht weer.pomp van Henny kapot, oje, oje"..........
s Middags gelopen naar het dorp. Met de kabelbaan naar boven krijtrotsen (voor niks).
Indrukwekkend, in het dorp vis gekocht, heerlijk"
Morgen vroeg op voor diesel hopelijk.
Dinsdag 24mei
Om half 9 op pad voor diesel. De eerste pomp.....niks, 2de pomp ook Nike, daarna een pomp achteraf hadden we bingo, dus vol gooien maar. Op weg naar Rouen voor de pomp van Henny.
Hier werden we geholpen, kregen n pies straaltje water, maar nog steeds niks.
Een zwaardere pomp niet te krijgen. Op weg naar Deauville, elkaar kwijt geraakt, maar met telefoontje alles weer opgelost. Troffen elkaar weer op de camping.
Morgen zien we wel weer verder""..............
Woensdag 25mei:
s'Morgens uitslapen. Om 11uur op de de fiets naar trouville de markt!
Mooie vismarkt!! Zoveel soorten vis nog nooit gezien.
Was aan de kust, koffie gedronken, ze weten de prijs ! Bij ons toch nog goedkoper.
Prachtige kustplaats .(imposante. Huizen)
Daarna terug naar Deauville en naar de camping.
Inmiddels begonnen met Boerenbridge.
Mooi weer dus een geslaagde dag.
Donderdag 26 Mei
Op pad voor diesel en de aqua Pompe Van Henny.
Diesel gevonden kregen maar 20 ltr .Nu aqua Pompen, geen monteurs wel verkopers
Plan gemaakt voor Le Mans maar te dichtbij. Nu naar de Loire.
Tja reis omgegooid, ja Toos we moesten schikken, maar Oostenrijk was toch te ver.
Zijn aangekomen in Amboise.
Camping op eiland in de Loire, vanavond uit eten.
Welterusten en morgen gezond weer op.

• 27 Mei 2016 - 09:49

Iet:

Het zit jullie niet mee hoe lang gaat dit duren,zal eens lezen in de krant.
    Hier diesel genoeg hoor en mooie Veluwe het weer iets minder Maarja je kan niet alles hebben.
    Veel succes met alles.

• 27 Mei 2016 - 20:23

Mari En Greet:

Nu jullie zijn al lekker ver maar diesel is nog steeds een probleem hè
    En weer aqua Pompa Henny verzin eens iets anders , maar wel vervelend.
    Dan maar lekker kaarten, jammer dat ik niet mee kan doen.
    Groetjes Mari en Greet

• 28 Mei 2016 - 15:55

Helene Reichardt:

Is het weer zover met het probleem diesel? Hebben we alles al een keer gehad, dat jullie niet verder konden..... Gelukkig had Ul nog genoeg in zijn tank. Hier is het weer ook wisselvallig. maandagmiddag en dinsdag regen en koud. Woensdag werd het weer beter, donderdag en gisteren heet en vochtig, net als in de Tropen. Vandaag nog wezen fietsen, bewolkt maar toch warm. Nu is het weer blauw Maar de verwaching voor volgende week is niet zo best!! Afwachten maar. Jullie wensen we nog veel plezier, wijn is overal te koop, daar. Maar een dagje langere pauze. Ergens krijg je wel weer diesel!!!!Nog veel plezier en veel zon,
    groetjes Ul en Helene

• 28 Mei 2016 - 21:18

Toos:

Hoi campers, jammer Tom, wie wilde nu niet. Oostenrijk is zo mooi, maar inmiddels zitten we in Italië.
    Is lekker weer hier en je kan hier leuk fietsen, alleen heel veel duitsers hier, bleken zij 2 weken vakantie te hebben, camping bomvol.
    Gaan binnenkort weer verder, waarheen zien we nog wel. Groetjes jan en toos

• 29 Mei 2016 - 14:00

Irene:

Ah, ik heb jullie weer gevonden. Is de pomp alweer gemaakt? Veel plezier verder en wel even wat foto's erop zetten hoor! Kus van mij, irene