Verslag 4 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu Verslag 4 - Reisverslag uit Amboise, Frankrijk van Tom en Marian Huisman - WaarBenJij.nu

Verslag 4

Door: Tom Huisman

Blijf op de hoogte en volg Tom en Marian

30 Mei 2016 | Frankrijk, Amboise

Vrijdag 27 mei:
Op de fiets naar Amboise, het Kasteel aan de buitenkant bekeken.
Het stadje bekeken op de fiets naar de Lidl, en Terug naar de camping.
Orderweg een fiets maker (was gesloten) want Tom had een slag in zijn Wiel.
s Middags andere fietsenmaker. Nieuwe achterpneu. Om 6 Uus was het klaar.
Tom kwam vrolijk aanfietsen.
Zaterdag 28mei
Diesel getankt kregen maar 20 liter.
Op weg naar Oradour onderweg een Kasteel Chenonceaux. Door naar het verbrande dorp van 1944 door de Duitsers in brand gestoken. Indrukwekkend!!!
Op zoek naar een camping, de eerste was niks (te benauwd). Door naar de volgende.
Prachtig aan een meertje, we stonden maar met 4 campers. Heerlijk buiten gegeten.
Zondag 29mei
Wijnboer in de planning, de eerste was gesloten, de tweede deed niet mee met de France Passion. Toch nog een gevonden. Maar het leek wel Oradour, wat een ouwe zooi. Het weer werkt nog steeds niet mee. Vandaag niet plesant buiten.
Uitgenodigd voor wijn, maar veel hadden ze niet.
Boerenbridge in de camper. De pot spekken
Maandag 30 mei
Op weg naar Les Eyzies de camping waar we 4 jaar geleden ook geweest zijn met 4 stellen. Weer met regen, jammer!
Vanavond geen streekmenu, maar morgen wel.Morgen te voet naar Les Eyzies.
Dinsdag 31mei

• 30 Mei 2016 - 22:32

Piet En Jeanne:

Dat wordt dan weer lekker genieten van het eten en de drankjes.... Zijn wij ook nog niet vergeten deze camping.
    Oradeur dat vonden wij ook zeer indrukwekkend, volop parkeerplaatsen dichtbij voor de camper.
    Hopelijk wordt het weer beter, je gaat steeds zuidelijker.
    Blijf genieten en veel plezier samen.
    Groeten, Piet en Jeanne

• 31 Mei 2016 - 10:12

Iet:

Het zit niet mee geloof ik maar in iedergeval kan je weer gewoon tanken het weer nou gisteren was het vreselijk hier wat een water.
    Wanneer leren jullie eens gewoon bridgen tijd zat .
    Hopelijk word het weer beter na nu, gaat alles verder goed ook met Hein en jou .
    Zal vanavond ff proberen ft.

• 31 Mei 2016 - 13:11

Huisman Tom:

De technische problemen zijn opgelost. Er staan weer foto,s bij verslag 3

• 01 Juni 2016 - 21:05

Mari En Greet:

Hallo allemaal , het weer zit nog niet mee hè. Maar gewoon moet houden.
    Bij ons is het ook wisselvallig vandaag een beetje zon en droog.
    Gisteren regen. Henny is je pomp weer goed? En Tom de fiets is gelukkig weer oké
    Maar jullie hebben gelukkig wijn en kunnen lekker kaarten.
    Zijn jullie al bij de Stones geweest of het granieten dorp, ik weet niet of dat ver weg is.
    Zoek maar even op Google .
    In ieder geval heel veel plezier groetjes Mari en Greet

• 02 Juni 2016 - 14:33

Iet:

Zie geen foto,s

• 05 Juni 2016 - 14:54

Dineke En Guus:

Hallo camperaars,

Af en toe en buitje kan geen kwaad. Moet je mee om kunnen gaan!
    Gewoon wat verder naar het zuiden, des te meer kans op zon.
    Wij gaan woensdag naar Zeeland, ook al zijn de voorspellingen niet best.
    We zien wel. Bart weet er van en neemt waar.
    Geniet zo veel mogelijk en veel plezier. groetjes, Dineke en Guus.